Friday 17 June 2016

EXAM sindrom !


17 june 2016 aku start exam final sem 2 tahun 3....
subjek adalah PROJECT MANAGEMENT !
ya allah....first time rasa macam *&*%$@#*&!
kenapaa kenapa cash flow tak keluarrrrrrrr ???????
apeni apenii....asal dalam kelas tekan kan sangat cash flow?
tapi bila dalam exam, bayangan soalan cash flow pon takde...
omgg....aku dah la study cash flow...MOS aku pandang sipi sipi je wehhh...
sah sah markah aku sipi sipi je satgi...dengan carry mark tak seberapa...
ya allah...tak tau nak buat cemana dah...
aku perlukan lagi 18 markah je nak lulus...
tolong laa..tolong laa bagi aku lepas....
memula aku pikir...oh, takpe laa...kalau takde rezeki...
repeat jela...tapi rupanya, kalau repeat kene extend SETAHUN !
sebab subjek ni ada dekat sem 2 jee...


aaaaaaaaaaa.....kecewa aku..that why aku tanak repeat....sesak napas kejap bila tgok soklan exam...bukak bukak je soalan mos...blank terus otak aku... T__T


aku takut..siyes takut....aku takley lupa paper tuu....
lame kot aku tido since balik exam hall tadi..
tapi tadi bangon bangun tido...terus tepikir markah...aaaaaa..dugaan apakah ini...
lain yang dibaca...ditarget...lain yang keluar....100% lari apa yang difokus...sedihhh...kecewa..sedih...takut...aaaaaaaaaaaa....


aku harap aku dapat lulus....itu je aku harap sekarang...
aku tak kesah pasal pointer...asalkan lulus..







No comments :

Post a Comment